Jeg nyter “husmorferiedøgnet”!

Det er deilig å kunne komme seg litt bort av og til. Det er svært sjelden jeg er på tur helt alene uten mann eller barn. Så derfor nyter jeg dette døgnet på fylkesårsmøtet ekstra mye! Det er utrolig kjekt å møte nye mennesker, og få nyttig påfyll av informasjon til arbeidet videre. Det blir deilig med en god middag i kveld. Så heldig jeg er som får oppleve slike ting som dette. Godt å føle at man lever litt som en vanlig dame. Litt fritid med andre voksne. Bare være meg. Jeg nyter det virkelig!

Men jeg skal innrømme at det er svært merkelig. Jeg er ikke vant til dette, og det er veldig lenge siden jeg sist var med på noe lignende. Så jeg må børste støv av gamle kunstner, og virkelig by på meg selv. Det er med sommerfugler i magen, det er det ikke tvil om. Men jeg har jammen meg godt av det. Nå skal resten av kvelden tilbringes med flotte mennesker, god mat og drikke! Det skal nytes skikkelig!

Jeg håper dere også får en flott fredag! Kos dere med tv og taco! Det er jo ofte det beste! Men for meg var det helt topp med en annerledes fredag! Endelig er jeg i manesjen igjen! Dette liker jeg! Så nå logger jeg av, og bare koser meg resten av kvelden! Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg