Deilig å komme hjem!

Det er alltid veldig godt å komme hjem igjen etter en liten tur. Det er kjekt å dra på tur, men ekstra godt å komme hjem igjen til mine kjære. Jeg ser virkelig frem til en rolig kveld her hjemme. Det blir god tid til tv og hekling. God mat sammen med mine kjære. Bare senke skuldrene, og slappe godt av. Det er enda mye igjen av helgen, så jeg får litt av alt denne helgen. Det er aldri feil med en rolig lørdagskveld med de man er glad i. Jeg nyter det litt ekstra etter å ha vært borte i et døgn. Sånn er jeg bare. Jeg liker å gjøre nye ting, men ekstra glad i å være hjemme i godstolen.

Jeg håper at du også har hatt en flott lørdag! Jeg håper at du også tar deg tid til en rolig kveld. Det er viktig å ta seg tid til å hente seg inn igjen etter en travel uke. Jammen går dagene veldig fort for tiden. Alltid noe å henge fingrene i. Noe som jeg burde få gjort. Da er det ekstra godt å kjenne på roen som senker seg. Vekk med alle plikter og gjøremål. Bare ta seg tid til å kose seg. Det fortjener vi jammen alle sammen! Så nå skal jeg kose meg med lørdagsgodt, og ikke telle kalorier!

Det er deilig å kjenne på at livet er veldig godt. Selv om jeg møter på utfordringer, så har jammen meg livet blitt veldig mye bedre. Og det gjør meg så glad og takknemlig. For veien har vært veldig tøff i perioder. Jeg nyter derfor de gode stundene litt ekstra, og er blitt flinkere til å ta vare på de gode øyeblikkene som vi har i hverdagen! Jeg ønsker dere alle sammen en fin kveld! Ta vare på hverandre, og vær rause! Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg