Håper på bedre tider!

Det har sannelig vært en vinter med masse revmatiske smerter og utfordringer. For første gang siden jeg fikk revmatisme, må jeg nok erkjenne at det har vært hardt å komme seg på trening. Det har vært veldig mye smerter i hele kroppen, og spesielt knærne har gitt meg mange utfordringer. Hevelser og betennelser har stadig kommet igjen og igjen. Det har vært vanskelig å motivere seg til fysisk aktivitet når hvert skritt gjør vondt. Men det må til, så litt trening har det jo blitt! Jeg kan jo ikke gi meg! Men det har vært mye indre frost i kroppen. Tepper rundt kroppen har blitt veldig mye brukt disse månedene.

Så nå gleder jeg meg virkelig til vår og sommer! Jeg trenger sol og varme. Det vil gjøre kroppen min veldig godt. Jeg gleder meg til å bevege meg utendørs uten å fryse så veldig fort. Jeg elsker å gå i Furulunden når det er vår og sommer. Deilige strender, og flotte stier. Nydelig utsikt over havet. Solen gir meg så mye energi! Det skal virkelig bli deilig med en ny årstid. For aller første gang kan jeg nesten ikke vente på at det skal bli finere vær! Jeg håper på noen fine måneder med en ganske god kropp!

Å leve med revmatiske smerter må jeg bare venne meg til. Så jeg tar lærdom av denne vinteren, og tar nok litt bedre vare på kroppen når vinteren kommer igjen etter hvert. Masse ull må kjøpes inn til denne damen! Jeg skal forberede meg mentalt også, så går det meste bra! Når alt kommer til alt så kan jeg jo ikke styre været verken på sommeren eller vinteren. Så her må jeg bare venne meg til å takle de smertene som kommer. Det kan jeg bli mye bedre på, det innrømmer jeg glatt. For det har vært stunder der jeg ikke har taklet det særlig bra. Heldigvis er jeg optimist, og tror på bedre tider! Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg