Jeg sa JA i feberrus!!

Som dere kanskje leste i innlegget mitt i morges, så har jeg og min kjære jubileum i dag! Vi har vært kjærester i nøyaktig 4 år i dag. For fire år siden satt vi i campingvognen på Neset camping. Vi hadde snakket sammen mye på telefonen, og skulle bruke påsken på å finne ut om det kunne bli oss to. Jeg dro av sted selv om feber og forkjølelse herjet med kroppen min. Jeg kunne ikke melde forfall til en så hyggelig påskeferie! Så jeg kjempet meg avgårde, tok smertestillende. Jeg hadde så mye feber at jeg måtte stoppe bilen, og vente på at tablettene skulle dempe feberen litt. Det var ikke forsvarlig, men jeg ville opp å møte min kjære!  Min kjære møtte meg med blomster og klem. Og vi hadde ikke noe problem med å finne ut hva vi begge ville. Så da ble vi sammen. Jeg tok sjansen på ham, og han tok sjansen på meg!

Det som skulle være en helt topp påskeferie, ble en ferie med ørebetennelse i begge ører, halsbetennelse og skarlagensfeber!! Jeg har aldri vært så syk noen gang. Men jeg ble dullet med, og passet så på av min kjære! En skikkelig pangstart på forholdet vårt. Så jeg har tullet en del med dette i etterkant. At jeg sa ja til å bli kjæresten hans mens jeg var i skikkelig feber rus! Heldigvis har jeg aldri angret på at jeg ble sammen med en så snill og god mann. Han er verdens beste kjæreste. Tenk at vi nå er blitt gift!

Noen ganger blir starten på noe godt helt annerledes enn man så for seg. Jeg vet i hvert fall at min kjære er en omsorgsperson som virkelig tok godt vare på meg påsken 2013! Og han er like omsorgsfull mot meg i dag!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg