Bloggen betyr mye for meg!

Jeg brenner for å formidle. Jeg ønsker å nå ut til Dere med mine tanker og erfaringer. For meg er det veldig viktig å få lov til å skrive eller prate. Jeg liker å få lette på trykket. For jeg tenker på veldig mange ting, og det blir mer orden i min hjerne når jeg får skrevet ting ned. Jeg ser ting på en annen måte, og jeg lærer enormt mye om meg selv. Noen ganger går jeg i arkivet, og leser innlegg som jeg har skrevet for lenge siden. Noen ganger blir jeg trist og lei. Noen ganger flirer jeg litt. Jeg kan se at jeg har komet meg lengre i prosessene. Livet er på vei videre.

Bloggen har vært veldig et veldig viktig verktøy for min del. Det kommer den til å fortsette å være. For jeg ønsker å blogge fremover. Jeg ønsker å ta dere med på mine oppturer og nedturer. Jeg verner om det som er mest privat, men jeg deler veldig masse likevel. Jeg har fått et mer avslappet holdning til bloggen. Jeg har funnet en arbeidsmåte som fungerer veldig bra for meg. Jeg klarer å kombinere bloggen med min hverdag på en fin måte. Det er jeg veldig glad for. Blogging skal ikke være et press for meg. Nå har jeg faktisk hatt noen dager uten å skrive, men det er ikke noe problem. For innholdet ligger klart!

Jeg utlever ikke så mye om hva jeg skal til enhver tid. Det ble viktig for meg å verne litt om mine planer for dagene. Jeg vil ikke at alle sammen skal vite hvor jeg er til enhver tid. Noen ganger røper jeg det, men helst ikke. Jeg vil liksom ha det for meg selv. Det handler om å utlevere det som jeg synes er ok, og verne om resten. Det fungerer fint for meg nå, og det er best for min familie også. Jeg har også frigjort masse tid når jeg ikke trenger å skrive blogg hver eneste dag. Nå har jeg en rutine som fungerer kjempefint!

Jeg håper at bloggen min kanskje gir deg noe. Kanskje du blir litt glad? Eller  litt trist iblant? Har jeg provosert deg? En blogg er en arena hvor eieren kan skrive det man ønsker. Så jeg tror nok jeg har både gledet, skuffet og irritert noen av dere. Men det er likevel veldig mange som er faste lesere hver eneste dag! Det er jeg utrolig glad for! Tusen takk for at dere besøker min blogg!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg