Gleder meg!

I dag skal jeg ta godt vare på meg selv. Jeg skal faktisk til frisøren i formiddag. Det skal bli deilig å få klippet seg, og farget bryn. Det er standard hos meg hver 6.uke. Frisyren min må holdes kort for å fungere! Og det passer ekstra godt med en finpuss i dag. For i dag skal jeg av sted igjen! Jeg skal delta på Fylkesårsmøtet til Mental Helse, og overnatte på hotell til i morgen! Jeg gleder meg virkelig til dette! Jeg satser på å bli kjent med mange hyggelige mennesker. Det skal bli deilig med god mat og sosialt samvær!

Vi skal være på Dyreparken hotell utenfor Kristiansand. Det blir spennende å møte nye mennesker. Jeg skal være sammen med to andre fra Mandal, så det går nok bra, Jeg er ikke så redd for å prate med mennesker, så det går nok fint. Jeg håper bare at formen min holder seg fin. Jeg får ta en rolig kveld, og forsøke å samle overskudd til lørdagens kurs. Det er i hvert fall veldig kjekt å få være med på slike arrangement. Jeg er veldig takknemlig for at dette lot seg gjennomføre. Jeg kjenner at litt tid for meg selv er veldig etterlengtet.

Så nå må jeg pakke litt, ordne litt her hjemme. Ungene må innlosjeres hos kompiser for anledningen. Det går fint. Det blir jo litt rart å ikke ha fredagen sammen med min kjære mann, men vi møtes igjen i morgen. Nå gjelder det å finne komfortable, men anstendige antrekk for dette arrangementet. Det skal nok gå fint. Jeg satser på at det blir en fin dag! Jeg ønsker dere alle sammen en fin fredag! Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg