Systemet reddet meg!

Jeg er veldig glad for at jeg har funnet en god struktur på min jobbing med bloggen. Takk og lov at jeg hadde ferdig en publiseringsplan da jeg ble syk. For jeg var ikke i en posisjon til å skrive noe fornuftig de verste dagene hvor sykdommen herjet med meg. Da var det veldig deilig å lene seg tilbake, og bruke ferdige innlegg som allerede lå klare til dere. Men jammen tar de også slutt, så jeg er nå i full gang med å produsere ny publiseringsplan. Jeg vet at dere skjønner hvis bloggen stopper opp pga sykdom. Men ved å tenke litt smart så kan jeg unngå det!

Det lønner seg derfor å planlegge fremover. Tenke litt langsiktig, og være forberedt. Det er slik jeg er vant til å jobbe. Det fungerer fint for meg slik. Jeg blir glad når jeg har planene klare, og slipper å bekymre meg for innhold på bloggen min. Det betyr mase for meg at innleggene er bra nok. Jeg gjør mitt beste, selv om dette bare er en hobby for meg. Jeg tjener ingenting på bloggen min, så jeg skriver fordi jeg ønsker å formidle til Dere! Med min helsesituasjon så er det litt berg og dalbane for tiden. Derfor er det vanskelig å vite helt når jeg er i skrivemodus. Jeg benytter derfor de mulighetene som kommer underveis til å skrive nye innlegg.

Jeg elsker å formidle. Jeg brenner for å snakke og skrive om mine tanker og erfaringer. Jeg vet at mange av dere er trofaste lesere som stadig besøker min blogg. Det er jeg utrolig takknemlig for. Jeg er glad for at det finnes slike muligheter som dette. Jeg kommer sterkt tilbake med videoer så snart jeg føler meg litt bedre i form. Akkurat nå har jeg ikke vært særlig motivert for å bli filmet. Så derfor har jeg ikke postet så mange videoer som jeg hadde tenkt. Når man blir syk, så er man liksom ikke klar for å vise seg frem på bilder eller film. Det vet jeg at dere forstår!

Jeg har i hvert fall erfart at det var lurt å ligge en del foran skjemaet. Og er derfor veldig ivrig på å opparbeide meg en ny buffer slik at jeg kan senke skuldrene mine godt ned igjen. Det er viktig for min del. Takket være Dere gleder jeg meg til å skrive mer til dere fremover!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg