Jeg elsker søndags morgener!

Søndag er den morgenen hvor vi tillater oss å sove lenge. Bare sløve, og ikke stresse med noe før senere på dagen. Vi trenger å kunne sove ut litt av og til. Det elsker jeg. Å slippe den vekkeklokken som kimer konstant. Som jeg alltid setter på slumre, og må stadig stoppe. Hver søndag er vi bare å ta livet med ro fra morgenen av. Så er det en sen frokost, før resten av dagen blir bestemt.  Noen ganger gjør vi ting hjemme. Noen ganger kommer jeg meg på tur. Men vi forsøker å ikke stresse noe denne dagen. For vi trenger å ta det litt rolig. Denne søndagen er jeg og guttene alene hjemme, så da tar vi det helt med ro. Jeg håer jeg får meg selv ut på tur etter hvert i dag. Jeg trenger å få beveget kroppen min litt. Det var viktig for meg å slappe godt av denne helgen. Det blir så travelt fremover, og da må jeg ha litt energi i kropp og sjel.

Jeg håper at Dere også har muligheten til å ha en rolig søndag! Ta godt vare på hverandre, og vær rause. Kanskje stikker du innom noen venner på en kaffe? Eller så er det på tide å besøke foreldrene dine? Har du lyst, så inviter gjerne noen på besøk! Gjør det som føles riktig for deg og dine kjære. Det skal jeg. Det blir en rolig dag. Jeg gleder meg til min kjære kommer hjem i ettermiddag. Blir deilig å se ham igjen før vi starter på en ny uke. Nyt dagen sammen med noen du er glad i! Spre litt kjærlighet og omsorg til dine kjære! Det blir alltid tatt godt imot!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg