Her skal det feires!

I kveld skal jeg feire min bursdag sammen med familie og nære venner. Det gleder jeg meg veldig til. Så dette blir en dag hvor jeg skal forberede til fest, og lage masse god mat. Vi skal være 18 stykker rundt bordet, så det blir en livlig kveld! Jeg gleder meg veldig, og håper at alle gjestene kommer til å trives her i selskapet mitt. Vanligvis feirer jeg ikke så veldig mye, men siden det faktisk er 40 år så ble det en markering her i Egersund. Det er godt at jeg får litt hjelp, for det blir en travel dag.

Nå skal bordet dekkes, og alt skal klargjøres i tur og orden. Jeg har valgt å lage taco, da det er min favorittmat. Det blir en del jobb, men det får jeg tåle. vi skal kose oss. Det er det viktigste med denne kvelden. Jeg gleder meg veldig til å være omgitt av min kjære familie, og gode venner. Det er viktig for meg å treffe dem. Veldig kjekt at de kunne komme hit i kveld. Det setter jeg stor pris på. Så nå skal jeg foreta innkjøp, og da er det godt å ha med min kjære mann. Det bli litt å bære, og da trenger jeg litt hjelp.

Jeg er veldig takknemlig for at dette lot seg ordne. Nå ser jeg frem til selskapet i kveld, og håper den blir vellykket for oss alle sammen! Jeg satser veldig på at gjestene kommer med masse godt humør! Da bør stemningen bli veldig god! Travel dag i dag, så vi snakkes igjen senere! Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg