Viktig å sortere!

I løpet av livet opplever man mange ulike ting. Det fører til at vi opplever ulike hendelser med ulike følelser. I blant kan det bli nokså kaotisk inni hjernen vår. Særlig hvis man opplever mange ting som ikke er så veldig gode. Da blir det fort mange tanker som kolliderer, og som kan lage kaos inni oss. Det har jeg tatt tak i for min egen del. Det har vært veldig viktig å sorterer tanker og følelser. Hvor hører de hjemme? Det har vært viktig å skille fortid og fremtid. Legge ting i riktig skuff. Det har vært krevende, men veldig viktig. Jeg er så glad for at jeg fikk tatt tak i alle disse utfordringene!

Jeg bruker ofte bildet som er slik at livet mitt ser ut som en diger kommode men hundrevis av skuffer. Når det blir kaos i skuffene klarer man ikke å få lukket dem igjen. Men når man rydder og sorterer i hver enkelt skuffe, så blir det stadig flere som man kan lukke igjen. Nå er min kommode veldig mye bedre enn før. Livet har begynt å falle mer på plass. Det er ikke så veldig mange skuffer som fortsatt er åpne, og det er deilig å kjenne på. Det har vært en veldig hard jobb, men lettelsen er veldig stor når man lukker igjen skuffen.

Det er viktig å rydde opp i livet sitt. Jeg hadde fullstendig kaos, men er nå i ferd med å få ting på stell. Det føles utrolig deilig, og jeg er veldig lettet og glad. Jeg har endelig en god følelse angående fremtiden vår. Det ble litt annerledes enn jeg hadde tenkt, men jeg har bestemt meg for å gjøre så godt som jeg kan. Livet har satt spor i kroppen min, og jeg klarer ikke leve så aktivt som jeg ønsker. Men jeg har så mye kjærlighet og varme rundt meg. Vi har det så godt. Det veier opp for mange ting som ikke lenger er mulig å gjennomføre.

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg