Deilig på Neset!

Det var utrolig deilig å ha noen dager her på Neset igjen! Vi har så godt av å komme oss vekk litt hjemmefra. Det har vært en altfor travel vår. Ukene har flydd av sted, og jeg har ikke klart å henge helt med. Sykdommen som herjet med meg hele påsken, var vanskelig å riste av seg. Særlig lungene fikk altfor hard medfart, og er enda ikke helt i orden. Dermed så har tempoet blitt litt vel hardt for meg. Her på Neset klarer jeg å slappe helt av. Jeg senker skuldrene helt ned, og er bare mamma og kjæreste.

Neset camping er en veldig viktig plass for meg og familien min. Vi har vært her i ganske mange år. Nå koser vi oss veldig sammen med både familie og venner her på campingen. Det er stille og fredelig, og veldig god stemning. Der trenger ikke skje så veldig mye for min del. Rolige dager med masse fritid er viktigst for meg når jeg er her. Spise ute på terrassen i solskinn er deilig. Være sosial, og drøse med gode venner er viktig. Her har vi ikke så veldig fast timeplan, men litt struktur er likevel viktig for oss.

Nå skal vi kose oss i kveld, og ta det rolig. Det har vært en innholdsrik dag, og nå er det på tide med tv og sofa kos. Jeg ønsker dere alle sammen en flott fredags kveld! Nyt den sammen med familie og venner!

Vi blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg