Bloggen er blitt lysere❤️

Det var en periode hvor min blogg var både mørk og trist . Det var rett og slett fordi jeg gikk gjennom en vanskelig tid, og benyttet bloggen som terapi. Jeg skriver veldig ærlig til dere på godt og vondt. Jeg forteller om gode og dårlige dager. Men jeg håper at dere merker at jeg har det bedre nå!

Bloggen min kommer til å vise hverdagen min i tanker og ord. Jeg vil helst dele mye med dere, og jeg jobber med egen selvtillit angående bilder. Bloggen blir forhåpentligvis mer lys nå enn før. Det er jo deilig å nyte de gode øyeblikkene sammen med dere!

Livet er en berg og dalbane. Det snur fort. Men solen skinner mye mer enn før. Jeg er blitt mye roligere og har det bra. Selvtillit må jobbes med jevnt og trutt hele livet. Men jeg utstråler mye mer positivitet og trygghet nå. Vi jobber oss gjennom hver eneste dag. Vi forsøker å gripe de mulighetene som dukker opp underveis i livet!

Takk for at Dere henger med her på bloggen min! Takk for alle oppmuntringer! Det varmer hjertet mitt! Langsiktig jobbing gir fremgang i mitt liv!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg