Godt å bare være sammen..

Hver kveld så tenker jeg det sammen. Så godt og deilig at alle er hjemme, og i god behold. Så heldig jeg er som får være mamma til to herlige prinser, og ta godt vare på dem. I helgene når min kjære er hjemme, er følelsen av trygghet og omsorg sterkt tilstede. Jeg er så takknemlig for at kan bo her sammen alle fire. Selv om livet har vært så tøft, så henger vi sammen. Vi hører sammen i denne familien, og vi har det så godt sammen. Takk og lov for at jeg aldri gav opp drømmen om en god fremtid.

Når mine kjære er kommet inn for kvelden, så senker jeg skuldrene og nyter kvelden. Da er de trygt og godt hjemme hos meg. Jeg nyter det. Jeg vet det kommer en dag hvor de er voksne, og flytter hjemmefra. Men jeg skal bruke disse årene godt. til å legge et godt grunnlag for fremtiden deres. Det er vårt mål. Det er det vi jobber for. Jeg er uendelig stolt og glad for barna mine. De er det absolutt beste som jeg har i livet. Som mamma er man stolt, glad og sårbar. Jeg gjør absolutt alt for dem.

Det er ikke en selvfølge at livet går fint. Vi må jobbe for det hver eneste dag. Men den harde jobben gjør at fremtiden skal bli god. Det er det aller viktigste for meg. Jeg kan ikke endre fortiden, men jeg kan sikre fremtiden så godt som overhodet mulig. Det er den aller viktigste oppgaven jeg har. Sammen skal vi hjelpe hverandre gjennom livet. Det er godt å være sammen. Det er deilig å kjenne på kjærligheten og omsorgen vi har for hverandre. Det er familie. Det er kjærlighet.

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg