Jeg tørr å prate med folk!

Når jeg har vært på campingen de siste årene, så har jeg stort sett holdt meg på min egen terrasse. Jeg har vært ved vogna hele tiden for å ha trygghet og stabilitet for ungene. Men nå er de mer klar for at mamma går litt rundt på campingen. Sp lenge vi har telefoner med oss, så går det fint.

Dermed fikk jeg en utfordring i fanget. Jeg må tørre å prate med folk! Jeg må våge å ta litt iniativ selv. Det er faktisk ganske utfordrende for meg. Men det er veldig koselig å prate med flotte campingvenner her på Neset! Jeg håper at jeg ikke blir for feig , men våger å bli kjent med nye mennesker her på campingen!

Å slå av en liten prat er viktig! Å møte nye mennesker med åpent sinn, og la ulikheter bli en positiv erfaring i livet. Jeg har bestemt meg for å bli mer sosial på campingen. Jeg skal våge meg mer ned fra egen terrasse, og se mer av campingen! Jeg gleder meg veldig til en lang sommer her på campingen! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg