Viktig med god planlegging!

Dette er nok en uke hvor det til tider er ganske travelt. Jeg skal rekke ganske mange avtaler i løpet av uken, og jeg vet det kommer til å bli slitsomt i lengden. Derfor har jeg bestemt meg for å bruke god tid på å planlegge uken vår så godt som mulig. Det er kort tid før ny helg og ny campingtur. Så det gjelder å holde hus og hjem noenlunde i b ra stand slik at jeg slipper så mye styr før vi skal dra av sted igjen. Jeg har allerede kommet meg gjennom ukeplanen, og sett over alt som skal skje. Jeg har også planlagt måltider og jeg har fått handlet inn alt jeg trenger. Det er viktig å få unnagjort ukeshandel på mandagen. Deilig å slippe å tenke over handlingen flere ganger per uke.

Vi skal komme oss gjennom skole, tannlegebesøk, terapier, treninger, to dager på kurs og legetime. I tillegg til ettermiddagsaktiviteter. Mellom alt dette skal jeg også få vasket masse klær, og pakke til ny campingtur i pinse helgen. Middag skal lages hver eneste dag, og huset skal være ryddig. I tillegg til at jeg må spyle asfalten utenfor med høytrykkspyler, og muligens få vasket terrassen i tillegg. Vi får se hva jeg klarer å få gjort. Det jeg ikke rekker denne uken, får vi ta i neste uke.  Men jeg merker at det er viktig å ta kun en dag om gangen. Hvis ikke fyker stress nivået mitt til nye høyder!

Jeg er i hvert fall helt sikker på at kveldene skal brukes til restitusjon og hvile for min del. Da er jeg nødt til å samle krefter til en ny dag. Jeg håper at din uke ikke er så travel som min. Men jeg håper uansett at dere får en flott uke, og at dere er i fin form! Ta godt vare på deg selv, og de som du har rundt deg! Jeg ønsker dere alle sammen en fabelaktig uke! Håper dere har tid til å stikke innom bloggen min!

Vi blogges!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg