Jeg må komme i gang!

De siste tiden har jeg vært altfor lite i fysisk aktivitet. Den berømte dørstokken har blitt veldig høy, og motivasjonen har vært ganske fraværende. Det er ikke bra for meg verken fysisk eller mentalt. Jeg er nødt til å komme meg i gang igjen. Det kan ikke nytte å bare daffe rundt på denne måten. Jeg trenger få brukt kroppen jevnlig. Jeg har stort sett trent kun 1-2 ganger per uke nå. Det er bedre enn ingenting, men jeg er avhengig av mye mer for å fungere optimalt. Det er jeg nødt til å finne ut hvordan jeg skal løse.

Jeg kan ikke vente til motivasjonen skal komme på egenhånd. Jeg blir nødt til å tvinge meg selv i gang igjen. For jeg kjenner meg selv så godt at jeg vet motivasjonen og treningsgleden kommer tilbake når jeg bare får kommet i gang. Denne uken gjør kurs at jeg ikke får deltatt på de treningene jeg pleier å gå på.  Dermed må jeg snu på planen, og finne andre tidspunkt å trene på. Det nytter ikke å bare avlyse alt sammen. Da henger ikke kropp og sjel med i det som skjer. Jeg har så mye som skjer som er positivt fremover, så jeg må ha en kropp som fungerer.

En av de viktigste årsakene til at treningen har stoppet opp, er mangel på ledig tid. Det har vært altfor mange møter og avtaler på dagtid. Dermed har jeg ikke prioritert riktig. Jeg må bruke litt tid kun på meg selv, og det har jeg egentlig glemt ut. Det er mitt ansvar, og jeg må selv fikse opp i denne utfordringen. Men jeg har mye spennende å se frem til fremover, så jeg skal komme meg ordentlig i gang igjen. Jeg trenger å være i så god form som mulig til høsten. Det er derfor på tide å starte opp igjen så raskt som mulig.

Som dere skjønner så er det fort gjort å havne i feil spor. Det gjelder for oss alle sammen! Så nå må kroppen settes i riktig gir igjen, og tas godt vare på! Jeg skal nemlig klare alle de utfordringene som venter høsten 2017!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg