Jeg lar meg ikke stoppe!

Min liste over helseproblemer er blitt ganske så lang de siste årene. Det begynner å bli en del diagnoser som jeg må forholde meg til. Det kan til tider være veldig krevende for meg og mine nærmeste. Men jeg er fast bestemt på at det ikke skal stoppe meg fra å leve et godt liv. Jeg kan ikke ha vanlig jobb, men jeg kan bidra med mange andre ting. Jeg har de siste månedene funnet ulike måter som jeg kan bruke mine ressurser på. Det gjør veldig godt for kropp og sjel. Jeg blir vist tillit, og jeg er godtatt slik som jeg er akkurat nå!

Jeg vet at mitt liv kommer til å inneholde en del fysiske smerter og utfordringer. Men hvorfor skal jeg gi opp mine drømmer av den grunn? Jeg skal forhåpentligvis leve i mange år, og jeg vil oppnå så mye som mulig. Jeg vil leve et aktivt liv som gir meg energi og pågangsmot. Man kan ikke legge seg ned, og bare sture seg gjennom livet. Jeg har fått mange utfordringer som har vært nådeløse og tøffe. Men jeg har kjempet meg gjennom dem. Gang på gang. Det viser at jeg har guts og vilje til å nå mine mål.

Det er selvfølgelig dager og stunder hvor alt er vanskelig og smertefullt. Men jeg har heldigvis veldig mye å være glad for i livet mitt. Jeg har to herlige sønner, og en kjærlig ektemann. Jeg har et trygt og godt liv her i Mandal. Jeg har gode leger og terapeuter som hjelper meg videre i livet. Tenk på alt som jeg kommer til å oppleve fremover! Guttene vokser til, og jeg skal følge dem hver dag. Jeg er heldig som har muligheten til å hjelpe dem videre i livet. Og jeg er svært glad for at så mange mennesker viser meg sin tillit, og gir meg muligheten til å hjelpe andre!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg