Jeg skal på Dialogmøte med Fylkesmannen!

I dag skal jeg delta på et Dialogmøte som Fylkesmannen i Aust og Vest Agder har invitert brukerorganisasjonene til. Jeg skal for første gang representere Mental Helse Vest Agder. Dette er på en måte mitt første oppdrag som Fylkesleder. Dette blir veldig spennende, og jeg håper det blir en fin opplevelse for meg. Det er et program som er tettpakket, og det blir mange nye ord. Men jeg gleder meg veldig til å gjøre en innsats for Mental Helse Vest Agder! Jeg gleder meg også til å møte alle representantene fra de ulike brukerorganisasjonene. Det er en glimrende mulighet til å møte mange sentrale personer.

Jeg er veldig spent. For dette er jo en ny arena for meg. Men jeg skal gjøre så godt jeg kan, og jeg gleder meg veldig til å lære mye om hvilke systemer vi har i vårt samfunn. Det skal bli interessant å få høre mer om brukernes erfaringer på godt og vondt. Jeg satser på at dette blir en kjempebra dag, og at jeg kommer meg helskinnet gjennom alle inntrykkene jeg får. Det er ganske utrolig at jeg nå er i denne posisjonen, og at jeg skal jobbe så aktivt for Mental Helse! Gøy og spennende på samme tid!

Det blir nok noen timer med litt sommerfugler i magen før jeg drar av sted. Men dette skal gå så fint! Jeg er i hvert fall veldig klar for å komme i gang med arbeidet. Nå gjelder det å være seg selv, og stole på at min kunnskap og erfaring hjelper meg i samtaler med så mange flotte mennesker!

Vi blogges!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg