Utladet, men fornøyd!

Det er en sliten dame som ligger på sofaen nå i kveld! Men jeg er veldig fornøyd og glad. For jeg har hatt en spennende dag, og der ble mange inntrykk. Jeg har fått brynt meg på mange nye ord og ny informasjon. Jeg har møtt mange spennende mennesker, og jeg har gjort mitt aller beste. Det var veldig rart å være av sted på møte, og det var veldig interessant, Jeg fikk veldig mye ny informasjon, og dette må jeg jobbe videre med. Men det var veldig godt å komme hjem. Få senket skuldrene ned, og få lande kropp og sjel!

Jeg merket at det var lenge siden jeg har deltatt i et såpass formelt møte. Jeg har brukt min erfaring så godt som mulig. Jeg har bidratt etter beste evne. Men jeg lyttet aller mest. For det er så mye å lære. Jeg er veldig glad for at jeg hadde muligheten til å delta. Nå skal jeg bruke kvelden til å bearbeide alle inntrykkene. Jeg håper at hodet mitt kobler ut til natten. Jeg trenger en god natt med søvn nå. Jeg er veldig stolt over meg selv, og at jeg taklet det så fint i dag. Det er alltid spennende å hilse på så mange mennesker.

Nå skal kvelden nytes med sofa, tv og musikk. Jeg skal kun gjøre det som jeg har lyst til. Det fortjener jeg nå. Det er en glad dame som ligger på sofaen i kveld. En dame som endelig føler at livet har blitt spennende på en god måte! Jammen har jeg det godt!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg