Jeg er spent!

Jeg kjenner i hele kroppen at dette blir en spennende dag. Det er en del forberedelser som må på plass, og jeg vet at det kommer til å bli litt travelt. Og alt må være klart til mor sin fest nå i kveld. Det kommer nok til å gå fint, men jeg er nervøs. Vi skal få alt på plass, og jeg må ha litt tid til å fokuserer på mine oppgaver. Det er viktig for meg at dette går greit. Jeg satser på at ungene holder meg aktiv i hele dag, og at vi ikke rekker å grue oss så veldig. Det får bare bli som det blir. Det skal bli godt når alt er unnagjort!

Noen ganger må man bare gi blaffen, og kaste seg uti ting. Derfor forsøker jeg nå å ikke tenke så veldig mye, men fokuserer på det som er mine oppgaver. Det blir nok en bra fest. Vi gleder oss til god mat og god stemning. Bloggen kommer som vanlig, men jeg må endre litt på tidspunktet. for jeg skal legge bort telefonen under selskapet. Det føler jeg er riktig av meg å gjøre. Jeg håper at vi klarer å kose oss med de siste forberedelsene, og at smilet alltid er på lur! Med god stemning jages sommerfuglene vekk!

Jeg ønsker dere alle sammen en strålende lørdag! Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg