Klar for fest!

Da er vi straks klare for å sette i gang mor sin 70 årsdagsfeiring! Vi gleder oss til å være sammen med over 60 gjester. Det blir nok god stemning. Vi er alle sammen striglet i finstasen, og klar for å sette i gang denne kvelden. Vi håper at gjestene blir fornøyde med vårt opplegg, og at jubilanten selv er i strålende humør! Nå skal vi fokuserer på mor, og gi henne en fin feiring i kveld. Det vet jeg at hun gleder seg veldig til. Håper vi innfrir hennes forventninger. Jeg er klar for å ta fatt på mine oppgaver, og håper at alt klaffer fint!

Så da ønsker jeg dere alle sammen en fin lørdagskveld! Ta godt vare på hverandre, og vær gode mot hverandre! Jeg skal forsøke gjennomføre denne kvelden etter beste evne. Jeg kjenner det i magen, men jeg vet at dette må bare gå fint. Jeg skal ikke være pysete, men går til kvelden med forhåpning om å lykkes med mine oppgaver! Jeg satser på en flott kveld sammen med mange venner og familie. Ha en strålende kveld!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg