Vi tar nye steg dag for dag!

Det er godt over 2 år siden vi flyttet ned hit til Mandal. Jeg har ikke angret et eneste sekund. For det har vært så utrolig godt å komme seg hit ned. Vi har fått oss venner, både barna og jeg. Vi har funnet roen her hjemme, og vi tar nye steg hver eneste dag. Vi er nødt til å jobbe veldig hardt for at det skal bli fremgang. Men vi er tålmodige, og vi jobber hver eneste dag. for det er verd å kjempe for. Jeg ser fremgang hos oss alle sammen. Vi har ulike ting som vi må jobbe en del med, og alt går ikke på skinner. Men vi går sammen mot målet vårt. En trygg og god fremtid sammen her i Mandal.

Noen ganger møter vi på lange motbakker. De kan være veldig harde å komme på toppen av. Men vi klarer det. Det gjelder å ta små steg om gangen. Ikke løpe for fort. For da mister man pusten. Her gjelder det å tenke langsiktig når vi gjør denne jobben. For ingenting fikses over natten for noen av oss. Jeg er veldig glad for at jeg turte å stole på min magefølelse. Det var så riktig å flytte. Det var det eneste som ville gi oss ro og stabilitet til å jobbe oss gjennom vår bagasje. Det er fryktelig harde stunder i blant, men jammen er det masser latter og glede også!

Jeg gleder meg over alle de gode øyeblikkene. De dagene hvor vi koser oss, og ler sammen. Alle gangene jeg får høre fra mine barn at de elsker sin mamma og stefar. Det er så godt for oss. Jeg er derfor veldig positiv med tanke på årene som kommer. Vi skal fortsette å gjøre den jobben som behøves for å få alle sammen gjennom alt det vanskelige. Da kommer vi dit vi ønsker. Da oppnår vi det som er målet vårt. Vi skal alle sammen ha det godt i hverdagen vår!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg