Jeg tåler mye mer💪

For noen dager siden var jeg i et møte. Det gjaldt mitt privatliv. Der ble det ganske amper stemning, og jeg ble kalt for ei “hesterau”! Utrolig nok så klarte jeg å beholde roen. Jeg ble bare oppgitt. Men jeg har tenkt endel på det i etterkant. For jeg er stolt over måten jeg taklet det på. Jeg gav ikke den responsen som vedkommende ønsket seg. 

Jeg har møtt mange skjellsord i livet mitt. I altfor mange år var det helt dagligdags å få høre skjellsord mot meg. Selvfølgelig har det satt dype spor. Men jeg er blitt hardhudet på visse ting. Jeg lar det ikke slippe inn. For jeg har laget min egen forsvarsmur, og jeg beskytter meg selv mot de menneskene som ikke vil meg vel.

Jeg har tok et valg for snart 5 år siden. Jeg ville ikke ha det vondt lenger. I samme øyeblikk tok jeg kontrollen selv. Det er hardt å svelge for den som mistet kontrollen i samme øyeblikk. Men jeg er fast bestemt på at det er over. Jeg lever nå i kjærlighet og respekt. Det er det som skal fylle min hverdag nå! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg