Deilig å våkne her hjemme!

Det var veldig deilig å våkne opp i egen seng her hjemme etter å ha vært borte en uke. Jeg vet i hvert fall at jeg er blitt veldig hjemmekjær. for jeg har sjelden lengtet så masse hjem som denne gangen. Men nå skal vi ha en uke her hjemme. Så bærer det opp i campingvognen i noen uker. Men det pleier å gå veldig greit for meg. Jeg skal gjøre så lite som mulig denne helgen. Rett og slett fordi neste uke blir veldig travel for meg. Jeg må derfor forsøke å samle energi, slik at kroppen tåler trøkket i neste uke.

Jeg skal pleie meg selv godt, og være snill mot meg selv. Det blir litt husarbeid, og litt fysisk aktivitet. Men så skal kroppen min få etterlengtet fred og ro. Det blir ikke noe veldig prosjekt denne helgen for min del. Jeg kjenner at jeg trenger hvile. Da er det viktig å lytte til kropp og sinn. Jeg har lært masse om meg selv de siste årene, og jeg merker at nå trenger jeg å puste litt. Senke skuldrene ned, og bare være. Det skal jeg få lov til denne helgen, og det er jeg veldig glad for. Noen ganger må man trekke pusten litt.

Det er godt å kjenne på egne grenser. Vite når man må stoppe litt opp. Denne gangen stopper jeg tidsnok. Tar to dager hvile. Det kommer til å gjøre susen! Ha en strålende dag!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg