Jeg hekler julebrikker i juli!

Når jeg er på ferie, så trenger jeg å ha noe i hendene når jeg skal slappe av. Jeg har derfor tatt med meg hekletøyet på ferien denne gangen. Jeg er snart ferdig med en solid bunke julebrikker. Det skal bli godt å få levert disse. Jeg har nemlig jobbet med dem en hel stund. Jeg liker veldig godt å hekle. Man ser fremgangen veldig raskt, og det er mulig å ferdigstille et produkt veldig raskt. Jeg kan ikke ås mange typer masker, men klare meg godt med basis masker. Det er veldig kjekt å variere størrelser på brikkene, og ikke minst fargene.

Nå holder jeg altså på med julerød brikker. Men jeg skal også i gang med andre farger etterpå. for nå skal jeg hekle gevinster til revmatikerforeningens basar til høsten. Veldig kjekt å kunne bidra med egen produserte gevinster til slike anledninger. Jeg gleder meg til å bytte farge, og komme i gang med små brikker. Da lager jeg mange i løpet av få dager, og det er veldig kjekt. Jeg kobler helt bort alt stresset mens jeg hekler. Så hjernen min har veldig godt av slike aktiviteter. Det er viktig å være kreativ, og mestre nye ting.

Så jeg koser meg gjerne på terrassen med hekletøyet i sola. Deilig å kunne ha noe å holde på med. Og dersom regnet høljer ned, så koser jeg meg inne i varmen med hekletøyet i fanget. Det er alltid en brikke som kan hekles! Jeg har tidligere drevet med strikking også. Men det blir fort for tungt for hendene mine. Og så er jeg ikke så veldig glad i å bruke det jeg lager selv. sånn er jeg bare. Men jeg har heklet brikker til eget bruk i ulike farger. Det er jo litt stas med egne duker!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg