Glad for nye vennskap!

Jeg er heldig. Jeg har etter hvert blitt kjent med mennesker som er blitt mine venner. Det er jeg så takknemlig og glad for. Det betyr veldig masse for meg. Jeg utvider nettverket mitt stadig vekk, og jeg er blitt kjent med så flotte mennesker! Det er utrolig godt for meg å ha venner. Det har vært en omveltning etter jeg flyttet på meg. Det tar tid å bygge et nytt nettverk, men nå kjenner jeg at mange brikker er på plass i livet mitt igjen. Det er så deilig!

Jeg er en åpen person. Jeg våger å prate med mange mennesker. Jeg gir av meg selv. Og nå merker jeg at jeg får mye tilbake. Det er utrolig givende å bli kjent med mennesker. Få gode samtaler om ulike emner som opptar oss. Bare le, og ha det moro sammen. Snakke om skjemt og alvor. Kunne være seg selv uten filter. Det er utrolig herlig at slike vennskap finnes! Det viser meg at jeg er i ferd med å skape meg et veldig godt liv her i Mandal.

Jeg kjenner på en stor takknemlighet. For livet gir oss så mange erfaringer og opplevelser. Der kommer nedturer i blant, men jammen er det mest glede. Jeg er blitt veldig glad i livet mitt. Jeg koser meg virkelig her i Mandal, og jeg er sikker på at der kommer fine år fremover. Det var riktig å bruke tid. Jeg har tatt steg for steg i riktig retning. Nå er jeg der at jeg kan være mer sosial, og benytte meg av livets goder.

Jammen er jeg veldig heldig!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg