Når ordene må komme ut…

Noen dager kjenner jeg at mange ord må ut av systemet mitt. Det bare trykker på innvending, og jeg må finne veien til pc eller nettbrett. Da er det å sette seg godt til rette, og bare la ordene få komme ut. Jeg vet ikke hvordan alle innleggene mine blir til. Men de formes på en eller annen måte inni hodet mitt, og så vil det bare komme ut. Jeg kan ikke alltid forklare det. Men noen dager kan jeg skrive veldig mange innlegg. Mens andre dager skriver jeg ikke et eneste ord. Da kan det være helt tomt. Men jeg kjenner meg selv veldig godt etter hvert som tiden går. Det er lettere nå å føle på seg selv av det er på tide å skrive, og at det kommer til å hjelpe meg.

Noen ganger må jeg bli kvitt tankene mine. De forsvinner liksom ut av hodet mitt når jeg skriver dem inn i et innlegg på bloggen min. Jeg slipper ordene fri. Og jeg kan ofte være klar til å sove etterpå. Jeg trenger å tømme hodet mitt. For der kan det være ganske så kaotisk i perioder. Noen ganger blir jeg så inderlig lei av alt som foregår. Da forsøker jeg å skrive det vekk. Få bort det verste trykket. Det pleier å hjelpe meg videre i livet mitt. For jeg har nemlig lært at det er viktig å la ting få komme ut av kroppen min. Ikke ruge på alle de vonde følelsene.

Jeg har skrevet vel 1350 innlegg. Hvert eneste ord er mitt. Jeg har aldri latt noen andre mennesker få slippe til på min blogg, og det kommer heller ikke til å skje noen gang. Bloggen er min kanal. Det er mitt verktøy. Jeg trenger bloggen min. Jeg er stolt over den. For den er på mange måter en stor del av meg.

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg