Vi er et godt team!

Det er veldig deilig å være 2! Jeg er utrolig takknemlig og glad for at jeg er gift med min kjære. Vi hjelper hverandre med små og store utfordringer i hverdagen. Det er viktig for oss begge å være en hjelp og støtte for hverandre. Vi trenger litt støtte alle sammen iblant. Det er et hektisk liv, og mange ting skal ordnes og stelles med i en familie med unger, hus og hjem. Heldigvis er vi flinke til å planlegge, så vi har stort sett kontroll på det som venter på oss av oppgaver her hjemme. Jeg forsøker å hjelpe ham utendørs, men noen ganger stopper helsen min meg. Det er alltid en nedtur for meg, men han forstår heldigvis at jeg ikke er lat. Det er bare slik at kreftene mine ikke alltid strekker til.

Vi kan gjøre mye rart sammen. Det er alltid god hjelp i ham når jeg skal pynte kaker. Da er han flink til å oppmuntre meg, og han hjelper meg dersom mine hender ikke vil lystre. Det er faktisk veldig koselig å gjøre slike ting sammen. Så kan jeg heller være med ham utenfor, og hjelpe ham med praktiske ting der. Jeg er veldig glad for at vi samarbeider slik. Det gjør at vi har et godt forhold, og unngår mange situasjoner hvor det ville blitt mye krangling. Vi er nemlig ganske gode på å kommunisere med hverandre. Vår familiesituasjon er nemlig slik at det er helt nødvendig å jobbe sammen hele tiden.

Vi har våre nedturer. Det er ingen som aldri krangler eller er uenige i blant. Men ingen av oss takler det å være uvenner. Så vi er alltid flinke til å ordne opp igjen etterpå. Det er jeg så glad for. For det forteller om at vi respekterer hverandre, og vil hverandre vel. Jeg er sikker på at det var meningen at vi to skulle finne hverandre. Jeg har aldri vært så trygg på noe i hele mitt liv. Å leve sammen i kjærlighet og respekt er den aller beste medisinen for meg!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg