Deilig å være tryggere på seg selv!

Jeg har merket på meg selv at det har skjedd en forandring. Jeg er blitt tryggere på meg selv. Jeg tørr å være meg selv. Jeg klarer mye oftere å være glad og fornøyd. Jeg liker mitt eget utseende. Jeg har ikke så mange dager hvor alt er svart. De kommer, men de forsvinner igjen raskere enn før. Jeg kjenner at jeg passer bedre på meg selv. Jeg våger å sette grenser selv. Jeg bestemmer selv hvordan jeg vil leve min hverdag. Det er ufattelig deilig å kjenne denne fremgangen. For selv om jeg faller ned iblant, så er det lettere å reise seg igjen.

Nå er jeg endelig i bedre form. Det håper jeg dere både kan se og merke. For jeg kjenner på en stor glede inni meg når jeg føler meg slik jeg gjør nå. Det er så mange utfordringer som jeg må kjempe meg gjennom. Og jeg er på ingen måte i mål. Men endelig kjenner jeg at jeg liker meg selv mer enn før. Det handler ikke lenger om å se negativt på meg selv. Jeg har fått plassert litt av hvert der det hører hjemme. Da frigjør man plutselig energi til seg selv. Og det har blitt kjekt å kle seg finere, og sminke seg litt. Jeg føler meg rett og slett mer vel med egen kropp og utseende.

Jeg er endelig sosial, og jeg elsker å være sammen med venninner. Det gjør meg så godt. Jeg er så utrolig heldig som har fått bli kjent med flotte mennesker her i Mandal. Det gjør meg veldig positiv med tanke på fremtiden. Jeg håper og tror at den vil inneholde mye godt! Jeg håper dere blir med meg videre på denne reisen gjennom livet!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg