Jeg blir så glad!

Det er veldig deilig å se alle de fine reaksjonene som kommer til meg. Dere har overøst meg med komplimenter de siste ukene. Jeg får svært god respons på bildene som jeg har våget å legge ut på sosiale medier. Jeg blir så utrolig glad! Jeg er glad fordi jeg endelig tør å like meg selv! Det er en så utrolig befriende tilværelse! for jeg ser ikke lenger på bildene, og skulle ønske at jeg var veldig annerledes. Jeg tenker faktisk at jeg er fin selv om jeg er litt stor. Og det er et veldig stort skritt for min egen del. Jeg er så utrolig lettet over endelig å kjenne på denne gode følelsen inni meg. Og jeg tror faktisk dere kan se det på bildene. Jeg er endelig så mye tryggere på meg selv!

Jeg tørr ikke å ha åpnet kommentarfelt på bloggen min. Min mentale helse tåler ikke det. slik som verden er i dag, Så vil nett trollene spise meg opp hvis de får muligheten til det. Og nå er jeg endelig inne i en god periode, så den vil jeg ikke ødelegge med å åpne et kommentarfelt. Det sies at dersom bloggen skal vokse, så må man kommunisere med leserne. Det velger jeg å gjøre via Facebook. Det får holde for min del. Jeg ønsker nemlig å beholde gleden som jeg kjenner på inni meg i disse dager. Den skal jeg forsøke å beholde selv om vonde dager kommer.

Jeg vil bare at Dere skal vite at jeg setter hver og en av dere veldig høyt. Det betyr veldig mye for meg at bildene ble godt mottatt. Jeg er ingen modell, men jammen klarte vi å få til bra bilder likevel! Jeg er glad for at jeg kaster meg litt ut på dypt vann i blant!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg