Vi skal starte Kjøkkenpraten!

Det er en stor glede for meg å få informere om at Mandal og Lindesnes Mental Helse nå starter opp Kjøkkenpraten på Stedet i Mandal! Vi kommer i gang i løpet av september. Jeg kommer tilbake med dato, men det blir hver mandag kl 11-13. Kjøkkenpraten er et møtested for mennesker som ønsker å komme sammen og utveksle erfaringer fra eget liv. Det er et sted hvor man kommer slik som man er. Alle titler legger vi fra oss på gangen. Inne på kjøkkenet er alle sammen på lik linje. Det er en samling hvor man snakker om ulike temaer innenfor psykisk helse. Vi har taushetsplikt, og det er en streng regel for å bygge opp tillit blant dem som deltar. 

Jeg er en av to ledere. Vi har deltatt på kurs, og vi gleder oss til å prate sammen med mennesker om vår mentale helse. Vi er ikke terapeuter. Men vi deler av våre liv og erfaringer for å hjelpe andre mennesker. Jeg håper og tror at samtaler rundt et kjøkkenbord kan være til hjelp for mange mennesker. Og det er veldig spennende å få starte opp dette her i Mandal. Vi er så heldige å få lov til å være på Stedet. Det ligger i 2.etasje over Fretex butikken i Mandal sentrum. Her skal vi prate sammen, dele tanker og erfaringer med hverandre. Vi skal spise en enkel lunsj sammen underveis. Jeg håper at dette kan være et tilbud som blir brukt!

Vi er straks klar med oppstartdato! Da skal jeg dele det med dere her på bloggen. Men jeg kommer ikke til å skrive noe som helst her på bloggen om hva som skjer på Kjøkkenpraten. Dere trenger ikke være engstelige for at jeg skal røpe noe som helst her. Jeg tar min oppgave som leder svært alvorlig. Men jeg bruker gjerne bloggen til å informere om tilbudet! Jeg håper at noen vil komme og være med oss rundt kjøkkenbordet! 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg