10 ting som jeg ikke klarer meg uten!

1. Jeg må selvfølgelig som alle andre ha mat og vann. Det må jeg jo for å kunne leve, og ha den energien som behøves for å nyte livet mitt. Jeg forsøker å finne en fin balanse på spisemønsteret mitt. Men jeg må fortsette å jobbe med denne saken. Det sitter litt i ryggmargen .

2. Jeg elsker mann og barn over alt på denne jord! De er de viktigste menneskene i hele livet mitt, og jeg lever og ånder for dem. De fyller livet mitt med kjærlighet og glede. Jeg er mamma og ektefelle. Det er de viktigste oppgavene i livet mitt.

3. Jeg er heldig som har familie. Det beriker livet mitt, og jeg er veldig glad i hver enkelt av dem. Ingen nevnt, ingen glemt! 

4. Jeg er svært takknemlig for vennene mine! Å være sammen med dem beriker livet mitt, og jeg kjenner at de er glad i meg. Å ha noen som man kan diskutere sammen med, le sammen med og kanskje gråte en skvett sammen med. Det er viktige faktorer i livet mitt. Jeg er veldig takknemlig for min vennekrets her i Mandal, og glad for de få nære vennene jeg har i Egersund.

5.Jeg trenger bloggen min! Jeg trenger denne muligheten til å få skrive ned mine tanker og følelser. Jeg har funnet en kanal som fungerer for meg. Det er viktig for meg at bloggen blir sett, og lest. Jeg ønsker å ha en stemme ut i det offentlige rommet, og da er bloggen min veldig viktig for meg!

6. Jeg er nødt til å trene! Jeg trenger fysisk aktivitet for å bedre min fysiske og mentale helse. Jeg sliter med revmatiske sykdommer, og er nødt til å holde meg aktiv. Mine traumer og vonde minner blir lettere å leve med når jeg trener jevnlig!

7. Jeg trenger musikk! Jeg må enten synge og spille litt selv hver dag, eller så må jeg lytte til musikk. Jeg bruker musikk som terapi, og det gir meg stor ro. Jeg føler en stor mestring når jeg utøver musikk selv. Men jeg må ha noen pauser i løpet av dagen hvor jeg hviler og lytter til musikk. Da finner jeg pusteankeret mitt.

8. Jeg må være kreativ! Jeg må ha noe i hendene mine. Jeg hekler eller strikker. Jeg kan også drive på med scrapbooking. Da slipper jeg å tenke så mye hele tiden. Jeg glemmer ofte det vonde når jeg holder på med kreative hobbyer. Det er viktig å lage seg slike friminutt. Det er deilig å føle på mestring når man har gjort ferdig et fint produkt!

9. Jeg trenger Furulunden! Jeg har gått veldig mange turer siden jeg flyttet hit. Jeg har vært med på organiserte treninger der. Jeg elsker naturen og havet. det er en egen ro i Furulunden. Jeg elsker terrenget, og liker at man kan variere på veivalg og motstand. Der finnes bakker som man får melkesyren av å løpe i. Eller man kan gå en rolig tur på flat mark.

10. Kanskje en litt overfladisk ting, men jeg liker å kunne shoppe litt nytt iblant! Jeg blir glad når jeg finner klær som passer meg fint. Jeg er ikke så veldig glad i dyre motebutikker. Men jeg har funnet mine favoritter, og blir glad når jeg kan besøke de butikkene i blant!

Vi blogges!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg