I morgen skal jeg i ilden!

.I morgen skjer det noe veldig spennende for meg. Jeg skal opptre i Elvesalen. Jeg skal synge og spille piano. Jeg skal prate om hvordan musikken hjelper meg gjennom en hverdag med Post Traumatisk Stress Lidelse. Det blir sterkt og nært. Det blir ekte. Jeg kommer til å gi av meg selv. Jeg gleder meg, og jeg er veldig spent. Jeg gruer meg ikke. Det er jeg glad for. Det bekrefter for meg at det er riktig avgjørelse. Jeg føler meg klar til å opptre offentlig igjen. Jeg er utrolig spent på om der kommer folk for å høre på. Men jeg skal uansett gjøre mitt beste. Jeg kommer til å synge og prate fra hjertet. 

Det er spesielt for meg å komme i gang igjen. Jeg skal spille piano selv. Det er helt nytt for meg. Jeg er veldig glad for at jeg tørr. Det gir meg en frihet til å styre opplegget helt selv. Jeg skal i kveld legge siste finpussen på opplegget. Så er det en liten lydprøve i morgen før kvelden kommer. Jeg er nok ganske spent i morgen. Målet må være å få ro over pusten. Da kommer det til å gå fint med meg. Jeg er heldigvis optimist. Dette er noe jeg ønsker å holde på med fremover. Så det er viktig å få en god følelse denne gangen.

Jeg er en amatør. Men jeg elsker å formidle via sang og musikk. Tekstene i sangene betyr masse for meg. Jeg håper at det blir en fin stund. Jeg skal i hvert fall gjøre de forberedelsene som jeg kan. Så satser jeg på at tryggheten kommer snikende inni meg i løpet av kvelden! Arrangementet vårt starter kl 19.45. Jeg kommer på ca kl. 20.30! 

Blir veldig glad dersom DU kommer!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg