Live sendingene mine engasjerer!

De siste ukene har jeg hatt daglige live sendinger på Facebook. Det er spennende og utfordrende for meg. Jeg har ulike emner som jeg ønsker å formidle, og da er slike livesendinger et godt virkemiddel! Jeg er overveldet over responsen som har kommet til meg etter disse sendingene. Jeg hadde ikke trodd at min sending kom til å bli vist over 400 ganger i løpet av første døgnet! For meg er det veldig mange mennesker som har gitt meg noen minutter av sin dag. Jeg er veldig takknemlig for at så mange velger å se mine videoer. Det gir meg energi og pågangsmot til å fortsette med slike sendinger. Jeg ønsker å nå ut med min formidling, og da må jeg faktisk våge å stikke hodet mitt frem på en slik måte!

Jeg skal let innrømme at det noen ganger er veldig skummelt. For det går jo live, og kan ikke redigeres før det publiseres. Men det gir meg faktisk et kick! Jeg blir veldig fokusert på oppgaven, og dere får høre meg uten filter! Jeg kommer til å fortsette med slike sendinger fremover. Jeg tror det kommer til å bære frukter med tanke på eventuelle foredragsoppdrag fremover. Og jeg ønsker å nå ut til Dere! Når jeg tenker ut hvilke ting jeg skal prate om, så er det mange tanker i hodet mitt. Men jeg fokuserer på et og et tema. 

Jeg er veldig glad for at Dere gir meg så gode tilbakemeldinger! Jeg byr på meg selv, og det er godt å høre at man blir likt. Jeg er nok et menneske som mangler litt sperrer med tanke på det å være offentlig. Jeg ønsker å prate fra hjertet mitt. Jeg er ærlig, og byr på meg selv. Men jeg er voksen, og gjennomtenkt. Jeg forsøker å gi verktøyene mine videre til andre mennesker. Sammen kan vi hjelpe hverandre til å ha en fin hverdag!

Vi blogges!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg