Jeg vil ha langt hår!

Jeg har fått veldig masse ros etter jeg fikk en annen hårsveis enn tidligere. Det har kommet veldig mange kommentarer og hyggelige tilbakemeldinger til meg. Jeg trives overaskende bra med mer hår på hodet mitt. Og jeg er fast bestemt på at jeg skal la det vokse ut. Det skal bli ganske så langt. Jeg gleder meg veldig til  å se hvordan mitt utseende blir med langt hår. Det er jo en ganske stor endring for meg. Jeg har hatt kort hår i veldig mange år. Men nå var tiden inne for en forandring. Jeg vil gjerne ha en ny stil, og jeg ønsket en forandring. Det er litt mer styr når man skal ordne seg på badet, men jeg har bare godt av å stelle litt ekstra med meg selv.

Det tar tid å la håret gro. Og jeg er innom frisøren jevnlig for å ha en viss kontroll på situasjonen underveis. Jeg vil nemlig være flink til å ta vare på håret mitt fremover. Jeg er spent på å se hvordan det blir med lengre hår. Jeg aner ikke om det blir fyldig eller tynt hår. Jeg gleder meg uansett over forandringen, og ser virkelig frem til å bli annerledes. Det er jo spennende når man kan ha en annen stil både på klær og hår. Jeg er blitt veldig mye mer opptatt av å se fin ut, og finne en komfortabel stil som passer meg. Det er gøy med klær, og jeg elsker å finne nye fasonger som passer meg godt!

Jeg er i en god periode nå. Og jeg håper inderlig at det varer lenge. Jeg gleder meg til å vise Dere hvordan håret blir. Det er jamme meg litt gøy å ta godt vare på seg selv. Jeg er veldig glad for den gleden jeg finner i å se bra ut! 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg