Hjemme= komfortklær!

Som Dere har lest her på bloggen, så er jeg mer i gang med fine klær, sminke og neglelakk. Men når jeg kommer hjem etter en avtale eller møte, ja da er det komfortklær som gjelder. Det er ingenting som føles bedre enn å komme seg inn i en god joggebukse og fleec genser! Det tror jeg aldri at jeg slutter med. Det er deilig med en stor og myk overdel og ull longs. Jeg kan vandre rundt her, og bare kose meg i det som er mest behagelig og varmt. Jeg trenger ikke å dulle meg så veldig til når jeg er hjemme alene med ungene i ukedagene. Jeg pynter meg litt mer når mannen er hjemme. Selv om jeg ofte havner i joggebuksen i løpet av helgen!

Jeg tror alle sammen har sine favorittplagg. Til og med modellene rundt om i verden har sine stunder med koseplagg. Alle trenger å slappe helt av uten noen ting som stammer verken her eller der! Jeg tenker at det er viktig med komfort og avslapping. Og ikke minst varme. Jeg er jo blitt en skikkelig frysepinn, så det kan ikke nytte med lette klær hele tiden. Jeg føler det er ekstra deilig å hoppe inn i komfort klærne når jeg har vært litt fint kledd i mange timer! det er veldig ofte slik at jeg skifter klær med en gang jeg er kommet inn døren. For jeg trenger liksom det for å slappe helt av, og senke skuldrene mine!

Jeg gjør det med god samvittighet. For manne min elsker meg om jeg er kledd fint eller ikke. Det er deilig å vite. Jeg er flink til å prioritere avslapping her hjemme om kveldene. Så da koser jeg meg i joggebuksen min! Og det synes jeg du også skal gjøre! 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg