Jeg er så stolt ❤️

Som mamma blir jeg veldig stolt når prinsene mine  opplever mestring og fremgang. Når man jobber og jobber for å kunne mestre en situasjon , og plutselig så serman at de virkelig mestrer situasjonen! Det gjør meg veldig stolt og glad! Jeg er helt sikker en hønemor, og jeg vet at jeg passer ekstra godt på. Men gleden er så uendelig stor når livet går riktig vei! Jeg er verdens stolteste mamma , og jeg er ikke redd for å si det. 

Å oppdra sine barn er en utfordring for alle foreldre. Men vi har en fortid som har satt dype spor i oss alle sammen. Så gleden over å lykkes med ting er veldig stor og sterk. Vi jobber sammen hver eneste dag. Hver dag kommer vi oss nærmere målet. Jeg har mange ganger følt meg tom for krefter, men jammen meg har vi endel lager med nødvendige krefter liggende klar.  Jeg får en god følelse i mammahjertet når ungene lykkes og gjør fremgang. Men sannelig smerter det de dagene hvor alt er mørkt.

Jeg har et stort ansvar sammen med min kjære mann . Det er verdens viktigste jobb vi gjør som foreldre. Men vi jobber godt sammen, og har dannet en fin familie. Vi fire hører sammen. Vi trenger hverandre, og vi har det veldig gøy. Noen ganget butter livet litt imot. Men vi er på riktig vei alle sammen ! Små steg tas hver eneste dag. Noen ganger snubler vi litt. Men da hjelper vi hverandre videre i hverdagen !

Jeg elsker min lille familie. Det er det viktigste jeg har. Jeg gleder meg til å oppleve livet! Det kommer til å bli en spennende reise ! Kjekt hvis DU følger oss her på bloggen!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg