Takknemlig for ny kontorstol!

Jeg er veldig heldig som har egen kontorpult i gangen. Der har min kjære mann laget hjemmekontor til meg slik at jeg har en egen plass til å blogge, og jobbe med mine oppgaver innenfor organisasjonsarbeid. Jeg hadde lenge en veldig gammel kontorstol, og den fungerte ikke så veldig bra for min kropp. Så dermed måtte jeg låne eldstemann sin kontorstol når den var ledig. Men nå fikk jeg ny kontorstol av min kjære! Det er jeg så takknemlig og glad for! Den passer perfekt til min kropp, og jeg slipper vond rygg. Jeg har ikke bursdag en gang, så dette kom bare helt plutselig at han ville gi meg ny stol! Jeg er kjempegodt fornøyd, og sitter veldig godt på mitt “kontor”!

Slike gaver er veldig fine å få. Når man minst aner det, og man ikke regner med det. Så uventet selv om vi hadde pratet litt om dette tidligere. Men jeg fikk velge ut stolen selv, og er veldig godt fornøyd med den. Det er viktig å sitte godt når man skal jobbe med pc. Det blir veldig fort vondt i kroppen dersom man ikke sitter riktig. Men min revmatiske kropp, så er det veldig viktig å passe på slike ting. Det sparer meg for unødvendige smerter og ubehag. Jeg har nå ingen problemer med å sitte i denne stolen over lengre tid. Det lover godt! Jeg skal ta godt vare på den!

Jeg er så utrolig glad for alt det gode min kjære gjør for meg! Det er veldig deilig å ha en slik ektefelle. Jeg er heldig som fikk oppleve dette  i livet mitt. Det er de små tingene i hverdagen som setter dypest spor! Han viser nok en gang omtanke og kjærlighet, og gir meg mulighet for å sitte godt i en flott kontorstol! Tusen takk!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg