Gleder meg til Åpent Hus!

I kveld skal Mental Helse Mandal og Lindesnes ha Åpent Hus her hos meg i Gonnarsheia 2 kl 19! Alle medlemmer er hjertelig velkommen hit til meg til en uformell samling. Her skal vi snakke sammen om løst og fast mens vi koser oss med kaffe/te og frukt. Det skal bli spennende å se om noen vil komme hit til meg i kveld. Jeg er veldig klar for å få besøk, og gleder meg veldig til det! Det er så herlig å kunne snakke sammen med gode venner, og bare ha det koselig sammen. Jeg håper inderlig at det blir en lun og god stemning blant medlemmene. Målsettingen vår er at medlemmene skal få bli bedre kjent med hverandre i trygge omgivelser. Å komme hjem til en lun stue er som regel veldig hyggelig. Jeg håper at mitt hjem kan være en fin plass for dem å være sammen! Jeg har heldigvis god plass, så dette skal gå veldig fint!

Vi har også plass til mange nye medlemmer! Ta gjerne kontakt med meg dersom du ønsker å bli medlem hos oss. Eller så kan du fikse dette på mentalhelse.no! Jeg er veldig glad for det gode samholdet som vi har blant medlemmene, og vi tar godt imot nye medlemmer! Jeg er veldig glad i å møte nye mennesker, og det hjelper for meg å være sosial. Det er viktig å snakke sammen med andre mennesker, og utveksle tanker og erfaringer. Livet byr noen ganger på flere utfordringer enn det som vi egentlig liker. Hos oss kan man snakke åpent om det som man ønsker. Man forteller det som man selv ønsker, og trenger ikke å dele mer enn det som er naturlig for den enkelte. Men vi ønsker å tilby en plass for alle. Her kommer man som man er!

Jeg er veldig spent å denne kvelden, og håper at jeg ikke blir sittende alene! Dette blir spennende! Jeg gleder meg!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg