Jeg styler basisplagg!

Når jeg skal utvide min garderobe, så forsøker jeg å tenke fornuftig. Det er ikke slik at jeg kan kjøpe alt som jeg ønsker meg. Men jeg forsøker derfor å kjøpe klær som jeg kan kombinere med mange av mine gamle klær, og som jeg kan style til ulike anledninger. Jeg har etter hvert blitt mer og mer interessert i klær. Jeg forsøker å komme mer i kontakt med mine feminine og myke sider. Jeg merker en endring i meg selv, og jeg koser meg mer med å sette sammen antrekk til ulike anledninger. Jeg blander gammelt og nytt. Jeg kan bruke samme basistoppen til veldig mange antrekk. Jeg tenkte at jeg kunne vise Dere lit hvordan jeg velger å tenke i forhold til klær! For vi vet jo alle sammen at det ytre også betyr noe for vår selvfølelse og selvtillit! Denne basistoppen kjøpte jeg på Vivikes for noen dager siden(199kr, ikke sponset)! 

Denne toppen er veldig enkel, men likevel veldig fin! Jeg skal bruke den som basisplagg i uendelig mange antrekk gjennom høsten/vinteren! Jeg skal bruke den sammen med ulike cardigans, jeans og skjerf til hverdags. Da får jeg en komfortabel og lun stil, og jeg elsker å ha på meg slike klær! Da føler jeg meg fin, og sånn passe voksen i stilen min! Når jeg skal på kafe sammen med venninner, eller ut på ærender så liker jeg denne stilen veldig godt!

Denne sennepsgule cardiganen er faktisk flere år gammen. Den ble kjøpt på Lindex(ikke sponset) en god stund før jeg flyttet fra Egersund. Men den har blitt brukt veldig lite, og nå er fargen veldig populær igjen! Jeg er glad for at jeg beholdt denne i skapet mitt gjennom disse årene. Den er lun og varm, og det passer meg veldig fint!

Når jeg skal av sted på diverse møter, så ønsker jeg gjerne å kle meg litt opp. Men samtidig så skal man ikke komme kledd som altfor stram forretningspartner. Men det handler om å kombinere klassiske plagg slik at man oppnår en passe formell stil. Man kan veldig gjerne myke opp antrekket litt med et lunt og godt skjerf! Jeg er jo kjent for å være ofte kald, så det er viktig med varme skjerf på denne tiden av året!

Som Dere ser, så liker jeg ordne med klærne mine, og tenke ut fine antrekk! Gi gjerne en tilbakemelding på Facebook om dette innlegget er noe som Dere liker! Jeg er en dame med mange ulike interesser, og det bærer nok bloggen min preg av! Men det er deilig å leve , og herlig å kunne fokusere på slike ting som dette iblant!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg