Gode og vonde tanker i hodet mitt….

Denne dagen er litt rar. For jeg går med mange følelser i kroppen min. Inni hodet mitt svirrer det gode tanker og vonde tanker. For akkurat i dag er det 20 år siden jeg giftet meg for første gang. Et ekteskap som gav meg mine to prinser. De er det beste som har hendt meg noen gang. Men på samme tid så var denne dagen starten på noe som ikke skulle ende bra. Det gir meg mange tanker. Jeg kjenner på en sorg over mange år av livet som føles bortkastet. Men jeg titter på ungene mine, og så er det liksom verd det på en måte. For jeg ble mamma til akkurat disse to prinsene. Jeg har spenning i kroppen fordi jeg skal holde foredrag i Egersund. Det er litt kaos inni meg. Mange følelser som jobber for å få størst plass.

Men jeg forsøker å tenke mest mulig på det gode livet som jeg lever akkurat nå. Sammen med min kjære mann som jeg elsker, og prinsene våre. Det gir meg den tryggheten som jeg trenger. Det er likevel en del av hjernen og kroppen som kjemper om å få plass. Der er så mange traumer som gjerne vil ødelegge for min lykke. Jeg er helt sikker på at det kommer til å ta mange år før kroppen min faller til ro. Jeg kjenner meg selv, og min historie. Jeg sitter her med alle de såre minnene samtidig som jeg elsker det livet jeg nå lever. Det er vanskelig. Noen dager er virkelig tøffere enn dere aner.

Man tar valg gjennom livet. Noen valg angrer man kanskje på. Men man vet ikke hva som venter på oss rundt neste sving. Jeg kan ikke gjøre annet enn å glede meg over dagens situasjon. Til slutt vil de gamle minnene forsvinne lenger vekk. Jeg ser frem til den dagen kommer. for det er tungt å ha hodet sitt overfylt med så mange ulike følelser på en gang!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg