Koser meg hjemme!

Nå var det skikkelig deilig med en rolig kveld her hjemme sammen med min kjære! Det har vært en lang og innholdsrik uke for oss alle sammen, så nå er det på tide å finne roen her hjemme. Vi skal bare kose oss  resten av kvelden, og det er akkurat det som vi trenger nå. Jeg kjenner godt på kroppen min at denne uken har gitt meg mange utfordringer, men jeg er kommet meg helskinnet gjennom alle sammen. Det er jeg veldig glad for, og nyter derfor kvelden på sofaen med veldig god samvittighet. Det er jo viktig å ta seg inn igjen etter slike uker.

Jeg elsker disse rolige kveldene når min kjære er her hjemme. Da slapper jeg ekstra godt av, og vi deler på oppgavene i huset. Jeg er veldig heldig som har funnet kjærlighet i voksen alder. Jeg nyter den stillheten og roen som vi har sammen. Det er så deilig å kunne slappe av sammen med dem som man er så glad i. Jeg vet at helgen kommer til å gå fort, så jeg skal nyte hvert minutt her hjemme i sammen med min kjære. Det er viktig for meg. Jeg skal nemlig vekk hele neste helg, så det kan bli en stund før vi får vært sammen her hjemme igjen begge to.

Jeg ønsker deg en fin lørdagskveld! Jeg håper at du koser det så godt som du kan. Det er viktig å være snill med seg selv, så unn deg litt godt i kveld! Takk for at Du har fulgt meg på bloggen gjennom uken som har gått. Takk for alle gode ord. Dere er helt supre mot meg, og det varmer hjertet mitt veldig mye! Nyt kvelden, og vær gode mot hverandre!

Klem fra meg!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg