En rolig høstferie!

Denne uken som kommer nå har vi høstferie her i Mandal. Ungene gleder seg veldig til å ha fri en hel uke, og det er veldig godt med litt pause fra skolen. Vi trenger ikke ha vekkerklokken på så veldig tidlig, og det er jo deilig. Vi har ikke lagt noen veldig planer, så vi tar det litt som det kommer. Jeg skal på noen avtaler i løpet av uken , men det er litt roligere enn vanlig. Det er viktig å ta en liten pust i bakken for min del. Jeg er veldig sliten etter en anstrengende uke, så det skal bli godt å ha mer ro i dagene som kommer nå. Jeg håper vi kan få fint høstvær slik at ungene kan være aktive utendørs!

Ukene i høst har virkelig flydd av sted, og jeg vet det kommer veldig travle tider fremover for min del. Så jeg skal virkelig benytte meg av disse rolige dagene nå. Jeg gleder meg til Knaben tur neste helg, og jeg skal få ha barnefri hele helgen. Min kjære er så snill og lar meg få bli med på Mental Helse sin årlige tur. Jeg gleder meg veldig til å få bli kjent med mange av våre medlemmer. Det er jo viktig for en fylkesleder å bli litt kjent med grasroten. Det er verdifullt å bruke tid i slike arrangement.

Jeg håper også å få ordnet litt her hjemme disse dagene. Der er alltid noe som må ryddes eller fikses på. Jeg har slitt noen uker nå, og da er det lett  å falle litt bakpå med ulike ting. Jeg er fortsatt ganske preget av slitasje og tungsinn, men det skal gå bedre etter hvert som tiden går. Jeg håper på bedre dager nå! Jeg gir meg ikke!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg