Jeg er så heldig!

Jeg er svært takknemlig for alle de gode vennene som jeg har fått her i Mandal. Det føles veldig godt å kunne ha et nettverk, og muligheten til å prate sammen med noen som bryr seg. Jeg gleder meg til hver eneste gang jeg skal være sammen med venner, og liker å få besøk her hjemme hos meg. Men alle sammen er jo travle mennesker, så det er ikke så veldig ofte man kan samles. Jeg nyter de kveldene hvor jeg er sammen med gode venner. Da føler jeg meg trygg og glad, og det er så deilig å kunne slappe sammen med andre. Jeg trenger ikke at det skjer så mye, men bare det å kunne sitte sammen og prate er viktig. Jeg er veldig sosial av meg, så det er viktig for meg å ha et nettverk.

Jeg fikk flere venner da jeg engasjerte meg i frivillig arbeid og organisasjoner. Jeg setter veldig stor pris på alle de flotte menneskene som jeg har møtt. Når jeg etter hvert kommer meg rundt til lokalforeningene, så gleder jeg meg veldig til å få nye bekjente og venner. Det er viktig å gi av seg selv. Da får man stort sett godhet tilbake. Jeg er en åpen person, og det skaper kontakt. Jeg håper at jeg aldri mister gleden av å være sosial. Jeg er nemlig så utrolig glad når jeg koser meg sammen med gode venner. Jeg har jo skrevet veldig åpent på bloggen om mine utfordringer, så det er mange som kjenner til min situasjon. Men å få lov til å få venner i voksen alder, det setter jeg stor pris.

Små ting blir ofte veldig store. Særlig når problemene har vært så, store i mange år. Da er gleden over vennskap utrolig sterk. Jeg blir varm i hjertet når jeg tenker på alle de flotte menneskene som tilbyr sitt vennskap til meg. Det gjør hverdagen lysere og lettere!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg