Spennende tider❤️

Det er spennende tider for meg! Nå har liksom ballen begynt å rulle litt. Jeg når ut til fler og fler. Det er veldig spennende for meg personlig . Jeg får mulighet til å nå ut til så mange på en gang. Det krever at jeg kjenner godt etter i meg selv. Hva vil jeg dele? Hva vil jeg beholde innenfor min private sone? Det er viktig å bevare kontrollen på hva jeg formidler! 

Jeg kommer til å bli enda mer synlig. Det er både gøy og skummelt på samme tid! Jeg går mange runder med meg selv, og familien. Jeg vil at vi skal oppleve fremgang. Da må jeg ta de valgene som er riktige for oss. Jeg er takknemlig for de muligheter som åpner seg nå! Men det er likevel viktig å ha beina plantet i gulvet fremover!

Det koster å være synlig! Men når jeg får alle de gode tilbakemeldingene , ja da er det verd det. Å få klemmer og gode ord hjelper meg videre! Jeg har noen planer som jeg må holde for meg selv en stund til. Men det er virkelig både spennende og skummelt på samme tid. Jeg håper at bloggen fortsetter å vokse smått og pent . Jeg er glad for hver enkelt leser❤️

Jeg håper at jeg kan få flere foredrag booket etterhvert. Men jeg er veldig tålmodig, og forsøker å bygge en plattform. Den skal være solid og trygg. Det er viktig for meg. Jeg må ha disse tingene i fokus. Jeg gleder meg til jeg kan fortelle mer til Dere!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg