Jeg skal bli mer frimodig!

Jeg må bli mer tøff. Hvis jeg skal komme meg i gang med flere foredrag, så må jeg ta mer kontakt med potensielle arrangører selv. Det krever litt selvtillit. Jeg vet at jeg må komme i kontakt med mange mennesker, og jeg må by på meg selv. Det er jo det jeg gjør her på bloggen, men det er likevel ganske utforende å oppsøke mennesker for å selge inn sitt eget produkt. Men jeg vet at det er det som må til for å komme videre i denne bransjen. Jeg er likevel optimist, og skal jobbe veldig langsiktig. Der kommer nok en del ganger hvor jeg tenker at dette ikke kan fungere. Men jeg skal ikke gi meg. Det er formidling jeg vil holde på med, og det skal jeg jammen meg klare å få til på sikt. Det er nemlig veldig spennende å ha en egen drøm som man forsøker å lage til virkelighet. Når jeg har holdt foredrag, så har jeg fått kjenne på det rushet av følelser som kommer inni meg. Jeg elsker å få snakke fra hjertet mitt til mange mennesker. Jeg blir glad når jeg får synge og spille. Det gir meg veldig mye, og jeg kjenner på en mestringsfølelse som er helt enorm.

Det blir nok noen ganger at jeg ikke takler presset. At jeg ikke våger å kontakte akkurat dem som jeg bør kontakte. Men jeg jobber meg sterkere for hver eneste dag, og jeg skal gjøre meg enda mer synlig for omverdenen. Jeg vet nemlig at samfunnet vårt trenger slike historier. De trenger å møte et menneske som tørr å vise sin sårbarhet og styrke. Jeg kjenner det så inderlig inni hjertet mitt. Endelig vet jeg helt sikkert hva jeg vil bruke fremtiden min på. Det skal ikke noen få ta vekk fra meg. Jeg bestemmer selv hvilken vei jeg skal gå. Og nå føler jeg meg trygg på valget mitt. Jeg kommer ikke til å kunne ha en vanlig jobb. Det klarer ikke helsen min. Men jeg klarer å formidle enten skriftlig eller muntlig. Det kan ikke noen smerter ta i fra meg.

Det er viktig å bli mer trygg på sin egen vei. Jeg har brukt noe tid på å lande ned på dette. For det er et viktig valg. Jeg vil ha noe aktivitet i tillegg til min uførhet. Og da må jeg virkelig gjøre en innsats for å nå mine mål!

Vi blogges!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg