Jeg er spent❤️

I de kommende ukene skal jeg oppleve mye nytt. Jeg skal møte mange mennesker for aller første gang. Jeg skal forhåpentligvis lære masse nytt, og få verdifull kunnskap. Det er viktig å få nye impulser. Jeg gleder meg, og jeg er veldig spent! Når man skal ut av komfortsonen sin, så gjelder det å være godt forberedt. Jeg forsøker å være mentalt klar for de neste ukene . Jeg er jo en dame som er litt hyper, og har en indre motor som alltid jobber på høygir. Da er det ekstra viktig å legge inn nok tid til å hvile kropp og sinn.

Jeg er veldig aktiv for tiden . Jeg er synlig i sosiale medier, og ønsker meg fler oppdrag for WeLG Foredrag. Jeg gir mye av meg selv. Det skal bli litt deilig å være den som mottar kunnskap. Jeg kan fokusere på å ta i mot. Det er godt å tenke på. For man trenger påfyll selv også , for å kunne gi videre av seg selv etterpå. Jeg føler meg motivert for alle møter og kurs som kommer fremover nå. 

Jeg er nok litt spent på hvordan kroppen takler reising. Jeg skal til Skien, Drammen , Oslo, Fevik og Kristiansand . Jeg får ta en helg om gangen. Fokusere på det etterhvert som det kommer. Jeg skal ta til meg av erfaringer og kunnskap. Jeg føler meg trygg i meg selv. Det er ekstra viktig når man skal avsted på disse arrangementene for Mental Helse!

Jeg skal ta Dere med på tur! Jeg gleder meg til å vise noe av det som jeg opplever de nærmeste ukene ! Det er mange sommerfugler i magen min. Men aller mest glede og forventninger !

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg