Hvem kjenner meg egentlig?

Jeg vet at jeg har forandret meg veldig de siste årene. Jeg har funnet ut av mange ting, og jeg har jobbet beinhardt med meg selv. Det har vært helt nødvendig med en skikkelig oppvask i mitt liv. Jeg har brutt kontakten med en del mennesker. Noen har kuttet meg helt ut. Jeg har startet på nytt her i Mandal. Fått meg en helt utrolig god ektemann, og hele familien trives her på Sørlandet. Vi er utrolig heldige som har kommet oss velberget gjennom alle disse endringene i livet. Det har satt dype spor, men vi er i ferd med å komme oss videre! Men jeg lurer litt på hvem som egentlig kjenner meg? Hvem har fått lov til å bli kjent med den personen som jeg egentlig er?

Når jeg har knyttet nye vennskap her i Mandal, så har jeg vært meg fullt og helt. Jeg har ikke hatt masken på. Jeg har valgt å blottlegge meg selv, og se hvem som ønsker å være min venn. Heldigvis har jeg fått gode venninner, og det er jeg veldig glad for. Det er godt å merke at jeg blir likt og satt pris på akkurat slik som jeg er. Når man starter helt på nytt, så er det ganske sårbart og skummelt. Jeg har bestemt meg for å være meg selv uten filter. Heldigvis godtar de meg akkurat slik som jeg er. Takk og lov for gode vennskap! Det setter jeg utrolig stor pris på! Det har gitt meg håp og tro på en god fremtid her i Mandal. Det er jo viktig at man kan være sosial iblant!

Ingen kjenner meg så godt som min ektemann gjør. Det er utrolig deilig å endelig kunne slappe av sammen med en annen voksen person. Være omgitt av kjærlighet og respekt. Det har virkelig gjort meg sterkere enn jeg var. Det har vært helt avgjørende for min fremgang. Det er deilig å ha en ektefelle som også er min aller nærmeste bestevenn. Han kjenner meg best av alle sammen.

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg