Jeg tar mine egne valg!

Livet inneholder veldig mange valg. Hver eneste dag må vi foreta ulike valg. Vi har en unik mulighet til å velge blant veldig mange ting. Jeg føler endelig at jeg klarer fint å ta mine egne valg! Jeg er blitt mer sikker på meg selv den siste tiden, og jeg vet hva jeg ønsker å bruke min fremtid på. Det er utrolig deilig å endelig vite hva jeg skal jobbe for å oppnå. Jeg vet at der er mange hensyn å ta når man skal velge sin fremtid. Jeg er aller mest opptatt av å ta vare på meg selv og egen helse, pluss sørge for at mine barn og ektemann har det så bra som mulig sammen med meg. Vi er et team, og alle sammen er viktige personer i livet mitt. Det nytter ikke at jeg jager etter mine drømmer dersom jeg ikke har støtte hjemme. Heldigvis har jeg en ektemann som støtter opp, og som lar meg holde på med mitt her hjemme.

Jeg har valgt å gå for drømmen min. Jeg har valgt å blogge, poste videoer og holde foredrag. Jeg har valgt å ha en offentlig stemme. Det er spennende og skummelt på samme tid. For jeg legger sjelen min i denne drømmen, og jeg snakker høyt om det. For jeg vet at min helse kommer til å sette ulike begrensninger, og da vil jeg finne de mulighetene som finnes for meg! Jeg trenger å ha base her hjemme, og kunne være tilgjengelig for mine barn. Men det som er så godt å se, det er at jeg treffer noe hos folk! Jeg oppnår resultater. Det er godt å se, og det viser meg at valget mitt er riktig for meg og min familie. Jeg kunne valgt å bli passiv, og gi opp. Men jeg har valgt det motsatte. Selv om jeg blir ufør, så er jeg likevel en ressurs i samfunnet. Det skal være plass til meg også!

Mesteparten av mine diagnoser er ikke synlige for omverdenen. Dere kjenner ikke smerten som jeg lever med hver eneste dag. Dere kjenner ikke på de følelsene og traumene som herjer med meg daglig. Men dere kan få et innblikk i min hverdag ved å følge meg på sosiale medier, blogg, videoer og foredrag. WeLG Foredrag er min lille hjertesak. Jeg har veldig lyst til å få til noe bra i livet. Jeg føler at valget virkelig er tatt. Jeg skal få til noe. Det vil ta lang tid, men jeg skal jobbe mot det hver eneste dag.

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg