Jeg har kjøpt meg ny kåpe!

Det hender iblant at jeg kommer over noen helt utrolige salg på flotte klær. Jeg handler mesteparten av mine klær på Days Like This(ikke sponset) her i Mandal. Butikken ligger i 2.etasje på Amfi Mandal. Jeg har etter hvert blitt litt kjent med de som jobber der, og jeg får veldig god hjelp. Det er jeg utrolig takknemlig for. Det er nemlig veldig viktig for meg å føle meg vel i de butikkene hvor jeg kjøper klær. Jeg var innom dem her om dagen, og da fikk jeg virkelig gjort et kjempekupp! Jeg fikk kjøpt meg en aldeles nydelig, grå ullkåpe! Ordinær pris var 2499kr, og jeg fikk den til utrolige 250kr! Den er fra fjorårets kolleksjon, men er tidløs og klassisk modell som jeg kan bruke i mange år fremover! Bilder kommer etter hvert!

Jeg har nemlig tenkt en hel stund på å skaffe meg en fin kåpe. Men så er det alltid en ganske stor investering, og tiden var ikke riktig for en slik investering kun til meg. Så dette tilbudet kom som sendt fra himmelen for meg. Jeg bryr meg ikke om at den ble laget i fjor. Slike kåper kan man nemlig ha som et basisplagg i garderoben over mange år. Jeg ble veldig glad da jeg fikk tatt den på meg, og så at den passet meg veldig fint! Jeg var litt redd for å ha en slik kåpe. Det er liksom et veldig voksent plagg. Men når jeg fikk sett meg i speilet, så innså jeg at det passet meg veldig fint! Jeg er så utrolig glad og fornøyd! Nå kommer jeg ikke til å bli kald i vinter, og kan ha skjørt eller kjole på uten å bli steinkald!

Noen ganger er det altså viktig å følge med på salgene som butikkene har. Og jeg var så heldig at jeg fikk tips om denne kåpen av betjeningen. Det lønner seg å være fast kunde på slike butikker! Jeg er i hvert fall kjempefornøyd med service og klær! Jeg mottar overhodet ikke noen som helst betaling eller sponsing for å skrive dette innlegget! Jeg ønsker bare å snakke positivt om min opplevelse som fast kunde hos Days Like This!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg